BELIEVE ME, IF I STARTED KILLING THERE WOULD BE NONE OF YOU LEFT



Hmm... asså nyheterna.
Att poliser utreder andra polisers tjänstefel, låter som ett skämt men är sant och är anledningen till att ingen polis någonsin fälls för något. Om jag var president...
Svininfluensan, fågelinfluensan, galna kosjukan, what's next? Av alla människor som någonsin har levt är ungefär hälften fortfarande vid liv. And that's a fact. Av detta kan man dra slutsatsen att människans dödlighet endast är till 50% bevisad. Så även med alla dessa nya sjukdomar som faktiskt inte är så himla farliga (även om rubrikerna vill få det att låta så) så är vi ganska safe.
Jag har iallafall en stark känsla av att jag är odödlig. Onåbar, orörbar, odödlig. YOU CAN'T TOUCH THIS!
Övriga nyheter man önskar vore skämt är ju varje gång Anna Anka skapar krigsrubriker, orka bry sig? Jag förstår inte varför folk upprörs över meningslösheter som hennes "provocerande" uttalanden när det finns massa annan allvarligare skit som pågår i världen. Men men, rub it in bara:
"Never underestimate the power of stupid people in large groups"... Snart blir det väl Ank-riots.
Jag blir såååå trött. 

Roligaste skämtet som också var sanning var i alla fall fåren i pizzerians källare i Tidaholm. Yes, I'm vegetarian och alla ni som inte är; HAHAAA! Read and weap! Så jävla ägda så jag sitter och asgarvar IRL.

http://www.sr.se/cgi-bin/skaraborg/nyheter/artikel.asp?Artikel=3147175

Hur som helst är polisen insmetad även i den här röran, hysteriskt roligt. Plötsligt känns den gamla Klintbergarn "Råttan i pizzan" inte längre som en Klintbergare...

Ja, vart är Sverige på väg, och världen och mänskligheten? Och ungdomarna, ja se ungdomarna. Ja, det är en sällsynt tråkig församling, måste jag säga. Om alla bara var lika härliga och roliga som jag... det vore nåt.

Jag är Gud, vem fan är du?

Kommentarer
Postat av: Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ

hej! allt bra? kolla gärna in min blogg ;)

puss

2009-10-07 @ 15:06:11
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0